Sunday, June 01, 2008

Zanemarjanje

Da svoj blog zanemarjam, ni več nobena skrivnost. Življenje je kruto. In gre veliko prehitro za moj okus. Nimam časa niti filozofirati, niti pisati.

Spet je konec leta in izpiti, tokrat zabeljeni z izdatno dozo dela za raziskavo. V maju smo uspeli zaključiti z eksperimentalnim delom raziskave, z junijem začenjamo statistično analizo miljavžent parametrov in spremenljivk. Treba se bo spoprijateljiti z SPSSom. Če bom pridna, imam zagotovljena dva članka in vsaj en abstract. Glede na obseg raziskave pa si morda lahko v prihodnjih letih obetam še veliko več, saj podatkov za obdelavo ne bo zmanjkalo. Volje, upam, tudi ne.

Trpeča duša, moj dragi fant, bo v prihodnjih dneh diplomiral (hip hip hooray!), potem pa sledi zategovanje pasov in polnjenje prašičkov ter upanje, da se najde kakšno luštno stanovanje, poceni, a dobro vzdrževano, čim bližje Ljubljani. Seliva se skupaj. Malo nenavadno mi je, ker bom tokrat prvič (za-)živela drugje. Držim pesti, da bo tako super, kot si predstavljam, da bo.

Labels: , ,

posted by Nadezhda | 22:12


7 Comments:


Blogger uf said...

Skoda, te pogresamo. Upam, da bos kmalu mela vec casa :) Pa srecno pri vsemu ;)


Blogger Tina said...

Vsaj dva clanka, to pa ni kar tako! Vso sreco.


Anonymous Anonymous said...

Jaz tudi držim pesti, da bo tako super, kot si predstavljaš, da bo. Ti lepo privoščim. -Sandi


Anonymous Anonymous said...

Hojla! Lepo je spet slisat od tebe! Jaz glede zanemarjanja nisem nic boljsa... povsod dela "čri-čri-čri.."

Veliko uspeha in upam, da se kmalu kje beremo!


Blogger Nadezhda said...

Hvala vsem za lepe želje. Trudim se, da bi več pisala, ker mi manjka. Pred kratkim sem en časopotraten dejavnik izključila iz svojega življenja, da bom našla več časa v prihodnje.


Blogger Tina said...

Kateri casopotraten dejavnik si izljucila iz svojega zivljenja? Vsak nasvet je dobrodosel :)


Blogger Nadezhda said...

Haha. Nehala sem sodelovati na forumih, kjer moj input ni bil ne cenjen, ne zaželen. Po domače povedano: butelj pač ne ve, da je butast in niti ne ceni, če mu kdo to pove. ;)

Formula, ki sem jo s pridom uporabila v preteklosti.




[ Post a Comment ]