Thursday, August 16, 2007

Greh za zajtrk

Adam in Eva sta sicer grešila z jabolki, jaz pa sem danes za zajtrk grešila s figami. Med tem, ko so zgornje tri krasotice že na toplem, ugotavljam, da sploh ni tako slabo imeti sorodnikov na Primorskem. Potem se namreč lahko sladkaš še cel teden. Zaloge, kot je razvidno iz spodnje slike namreč še lep, sladek čas ne bo zmanjkalo.

Sicer pa sem v torek spet tekla (2,4 km; 164 in 22 min 37 s). Opažam, da vedno, ko tečem s partnerjem, tečem počasneje. To žal ni posledica tega, da bi me partner upočasnjeval, pač pa da začnem teči prehitro, pulz hitro zraste, potem pa moram - če želim s tekom nadaljevati - tempo močno upočasniti in globoko predihavati. Ko tečem sama, sem namreč bolj pozorna na to, da začnem teči počasi in tempo kasneje, ko sem že ogreta, stopnjujem.

Danes grem spet. Upam, da mi bo uspelo narediti tudi kako vajo za moč - odkrila sem namreč super vaje, ki vzamejo samo 8 minut, a so (vsaj zame) hudo učinkovite.

Labels: ,

posted by Nadezhda | 09:28


4 Comments:


Blogger Bo said...

Some of my colleagues who run in pairs practice the "elastic method": everybody starts in his own direction and runs for some agreed on time and then runs back. Running with a constant speed, they join at the starting point. I myself run mostly alone.


Blogger krtek said...

Jst pa moram jutri obrat dve figi (drevesi). In jih je polno. In se mi ne ljubi! :-/


Anonymous Anonymous said...

Lahko še nam zaupaš, kakšne so te čudežne vaje za moč?


Blogger Nadezhda said...

Bo - I too am quite fond of running alone, but if someone asks me whether they can join me, I always say yes.

Krtek - pošiljam ti eno virtualno brco - zelo nežno in dobronamerno, motivatorsko bi lahko rekli. :)

Tina - you tube je tvoj prijatelj. Filmčke razkrijem jutri. Stay tuned. P.S. Čudežne pa zato, ker meni zelo odgovarjajo, so mi ravno prav težke, da so izziv.




[ Post a Comment ]