Wednesday, September 23, 2009

Poišči simptom - lahko gre za limfom

Svetovni dan limfoma je bil že 15. septembra. Kljub temu še vedno poteka akcija ozaveščanja o limfomu, raku limfatičnega sistema. Število novoobolelih za limfomom narašča iz leta v leto, precejšnje število obolelih je mladih odraslih, pravočasen obisk zdravnika pa prinaša obet uspešne ozdravitve. Zato je toliko bolj pomembno, da je čim širša javnost seznanjena s simptomi, ki jih povzroča limfom.

Limfom lahko povzroča povečane bezgavke (vsaka povečana bezgavka še ni limfom!), utrujenost, vročino in nočno potenje, pa tudi hujšanje ( izgubo več kot 10% telesne mase), zasoplost oziroma kašelj in srbečico. Da bi ljudi dodatno opozorili na te simptome, so v sklopu akcije ozaveščanja pripravili enostavno nagradno igro, pri kateri je med pomešanimi črkami potrebno najti simptome limfoma.

Priporočam sodelovanje v nagradni igri in spodbujam k razširjanju informacij o simptomih limfoma!

Labels: ,

posted by Nadezhda | 12:19


2 Comments:


Blogger uf said...

Ko sem videla tvoj post sem nagradno igro resila, potem pa popolnoma pozabila na to... prejsnji teden dobim nek paket, meni nic jasno, no notri je bila zoga, sem bila izzrebana v nagradni igri... hvala za povezavo! ;)


Blogger Nadezhda said...

Me veseli. Veliko veselja z žogico!




[ Post a Comment ]