Sunday, September 04, 2005

A new arrival

I'm happy to announce that Random ramblings was born today.
The baby weighs 60 kilos (is subject to change), is 167 cm high and has uncontrollable imagination, some of which she will share here - to immortalize herself and expose herself to censure of her readership.


I do not intend to make additions daily but rather when there is something (unimportant) to say.

That's all for now; more will be added in due course. :)

Labels:

posted by Nadezhda | 05:20


4 Comments:


Blogger Bo said...

Never too late, I guess: steady course, good wind and firm words!


Blogger Bo said...

Živjo Nadezhda,

Ali ti lahko pošljem en koristen e-mejl? Če lahko, daj pošlji pozdrav na moc.liamg@97elob (- kar obrneš, kot je znal obračati Leondardo Da Vinci), da ti odgovorim.

Adijo, Bo.


Blogger Bo said...

Živjo,

Prej nisem vedel za tvojo radost do anonimnosti. To bom vsekakor spoštoval. Tudi zdi se mi plemenito. Jaz imam glede tega težave.
Ampak ne o meni, dajva o tebi.
Rad bi vključil tvoj "Big Read" podpis v moj novi post o knjižnih seznamih. Nekaj ljudem sem razposlal tale mejl:

- - -

Živjo ti, živjo vsi,

Joj, kako grozno rad bi dobil vaš "Big Read podpis"; kaaj?
Big Read je bila anketa BBC ki je izmerila "najbolj priljubljeno angleško knjigo". Vse na kratko piše v prvem komentarju po vrsti tu.
In kaj bom jaz s tem?
Potem bi rad vaše številke spremenil v takšne slikce, kot je moj Big Read podpis, nakar bom slikce objavil na blogu pod novim člankom "Book Charts".
Torej, če se ti da veselo, mi pošlji nekaj takega:

Bo
http://libellae.blogspot.com/
1 2 3 4 7 8 15 25 35 39 46 52 56 59 70 74 87 97* 101 103 112 134 154 169 173 174 177 179 180

- kjer je Bo vzdevek, naslednja vrstica link do tvoje strani in še naslednja seznam cifer prebranih knjig, ločenih s presledki, najljubša knjiga s seznama pa označena z zvezdico (pri meni je to št. 97).

Lepa hvala, da veš!
Borut Levart

- - -

Ok, a bi bila del mojega novega posta?
Že vem, lahko pustiš odgovor tu, bom prišel preverit.


Blogger Bo said...

... (26. maj 2006) Ker si me vprašala, ti bom povedal, da, ja, z nečim si se mi res zamerila. Samo ne kuham velike zamere. Pa ne bom razlagal več tu. Lahko ti pojasnim v mejl.




[ Post a Comment ]